1.
პროექტის მთავარი
იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:
მოსწავლეები დააკვირდებიან თუ ცხოვრებში
სად ხვდებათ გეომეტრიული
ფიგურები.
2.
პროექტის აქტუალობა: მოსწავლეები შეეცდებიან, თუ რა გამოყენება აქვს
გეომეტრიულ
ფიგურებს ცხოვრებაში.
3.
პროექტის მიზანი: ღრმად
ჩასწვდნენ ფიგურათა თვისებებს. კვლევა-ძიების უნარის განვითარება.
4.
მონაწილეთა ასაკი: 13-14 წ.
5.
ვადები/ ხანგრძლივობა: 2 კვირა.
6.
მოსალოდნელი
შედეგები/ პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: მაკეტების,ნახაზების შექმნა.
7.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ინტერნეტი, მარკერი, ფორმატები, ფანქარი,საშლელი.
8.
პროექტის მსვლელობა( ძირითადი აქტივობები): ჯგუთებად დაყოფა ( 3 ჯგუფი)
1. მოიძიონ მასალა გეომეტრიულ ფიგურებს
ცხოვრებაზე ინტერნეტით.
2. შექმნან
მაკეტი.
3.შექმნან
ნახაზი.
ნამუშევრების პრეზენტაცია.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მათ. VIII.8. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურათა თვისებების გამოყენება ფიგურათა კლასიფიცირებისათვის და მათი სახეობების შესადარებლად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· აყალიბებს მიმართებებს (მაგალითად ზოგადობა-კერძოობა) ფიგურათა სახეობებს ან თვისებებს შორის, სქემატურად გამოსახავს ამ მიმართებებს (მაგალითად ცხრილის ან დიაგრამის საშუალებით);
· ფიგურის მოცემულ თვისებებს (მათ შორის სიმეტრიულობა) შორის ირჩევს თვისებათა იმ მინიმალურ ერთობლიობას, რომელიც ცალსახად განსაზღვრავს ამ ფიგურას;
· მოცემული ხედების მიხედვით ასახელებს სივრცული ფიგურის შესაძლო სახეობას.
მათ. VIII.9. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურისა და მისი ელემენტების ზომების მოძებნა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· იყენებს ფიგურათა თვისებებს და ტოლი ფიგურების შესაბამისი ელემენტების შედარების მეთოდს ფიგურის ელემენტის უცნობი ზომის მოსაძებნად;
· იყენებს დეკარტეს კოორდინატებს ფიგურის ან მისი ელემენტის უცნობი ზომის მოსაძებნად;
· პოულობს ფიგურის ფართობს მარტივ ფიგურებად დაყოფის ან მარტივ ფიგურამდე შევსების ხერხით;
· იყენებს მოცულობის ადიციურობას არაგადამფარავი ფიგურების კომბინაციით მიღებული ფიგურების მოცულობების შესადარებლად/მოსაძებნად.
9. პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი): თინათინი გაბარაევა, ახალი სამგორის საჯარო სკოლა.
10. ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა:tinatinigabaraeva1955@gmail.com
11. პროექტის ვებ-გვერდი/ ბლოგი: http://tinatinigabaraeva1955.blogspot.com/
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
მათ. VIII.8. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურათა თვისებების გამოყენება ფიგურათა კლასიფიცირებისათვის და მათი სახეობების შესადარებლად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· აყალიბებს მიმართებებს (მაგალითად ზოგადობა-კერძოობა) ფიგურათა სახეობებს ან თვისებებს შორის, სქემატურად გამოსახავს ამ მიმართებებს (მაგალითად ცხრილის ან დიაგრამის საშუალებით);
· ფიგურის მოცემულ თვისებებს (მათ შორის სიმეტრიულობა) შორის ირჩევს თვისებათა იმ მინიმალურ ერთობლიობას, რომელიც ცალსახად განსაზღვრავს ამ ფიგურას;
· მოცემული ხედების მიხედვით ასახელებს სივრცული ფიგურის შესაძლო სახეობას.
მათ. VIII.9. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურისა და მისი ელემენტების ზომების მოძებნა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
· იყენებს ფიგურათა თვისებებს და ტოლი ფიგურების შესაბამისი ელემენტების შედარების მეთოდს ფიგურის ელემენტის უცნობი ზომის მოსაძებნად;
· იყენებს დეკარტეს კოორდინატებს ფიგურის ან მისი ელემენტის უცნობი ზომის მოსაძებნად;
· პოულობს ფიგურის ფართობს მარტივ ფიგურებად დაყოფის ან მარტივ ფიგურამდე შევსების ხერხით;
· იყენებს მოცულობის ადიციურობას არაგადამფარავი ფიგურების კომბინაციით მიღებული ფიგურების მოცულობების შესადარებლად/მოსაძებნად.
9. პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი): თინათინი გაბარაევა, ახალი სამგორის საჯარო სკოლა.
10. ხელმძღვანელის ელ. ფოსტა:tinatinigabaraeva1955@gmail.com
11. პროექტის ვებ-გვერდი/ ბლოგი: http://tinatinigabaraeva1955.blogspot.com/
Комментариев нет:
Отправить комментарий