понедельник, 14 апреля 2014 г.

სასწავლო პროექტი '' გეომეტრიული ფიგურების გამოყენება ცხოვრებაში"


        1.        პროექტის  მთავარი  იდეა  (თემა)  1-2  წინადადებით: მოსწავლეები   დააკვირდებიან  თუ ცხოვრებში  სად  ხვდებათ   გეომეტრიული  ფიგურები.
2.        პროექტის  აქტუალობა:      მოსწავლეები  შეეცდებიან, თუ  რა  გამოყენება  აქვს 
  გეომეტრიულ   ფიგურებს  ცხოვრებაში. 
3.        პროექტის  მიზანი: ღრმად  ჩასწვდნენ  ფიგურათა  თვისებებს. კვლევა-ძიების  უნარის განვითარება.
4.         მონაწილეთა  ასაკი: 13-14 წ.
5.         ვადები/ ხანგრძლივობა:  2 კვირა.
6.         მოსალოდნელი  შედეგები/ პროდუქტები,  რაც  შეიძლება  შეიქმნას:        მაკეტების,ნახაზების  შექმნა.
7.         პროექტისათვის  საჭირო ძირითადი  რესურსები: ინტერნეტი,  მარკერი,    ფორმატები,   ფანქარი,საშლელი.
8.          პროექტის   მსვლელობა( ძირითადი აქტივობები): ჯგუთებად დაყოფა  (  3    ჯგუფი)
    1. მოიძიონ მასალა გეომეტრიულ   ფიგურებს  ცხოვრებაზე ინტერნეტით.
    2. შექმნან  მაკეტი.
    3.შექმნან  ნახაზი.
       ნამუშევრების პრეზენტაცია.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/  ეროვნულ  სასწავლო გეგმასთან  კავშირი:
ათ. VIII.8.  მოსწავლეს შეუძლია ფიგურათა თვისებების გამოყენება ფიგურათა კლასიფიცირებისათვის და მათი სახეობების შესადარებლად.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         აყალიბებს მიმართებებს (მაგალითად ზოგადობა-კერძოობა) ფიგურათა სახეობებს     ან თვისებებს შორის, სქემატურად გამოსახავს ამ მიმართებებს (მაგალითად ცხრილის  ან დიაგრამის საშუალებით);
·         ფიგურის მოცემულ თვისებებს (მათ შორის სიმეტრიულობა) შორის ირჩევს თვისებათა იმ მინიმალურ ერთობლიობას, რომელიც ცალსახად განსაზღვრავს ამ ფიგურას;
·         მოცემული ხედების მიხედვით ასახელებს სივრცული ფიგურის შესაძლო სახეობას.
მათ. VIII.9.  მოსწავლეს შეუძლია ფიგურისა და მისი ელემენტების ზომების მოძებნა.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         იყენებს ფიგურათა თვისებებს და ტოლი ფიგურების შესაბამისი ელემენტების შედარების მეთოდს ფიგურის ელემენტის უცნობი ზომის მოსაძებნად;
·         იყენებს დეკარტეს კოორდინატებს ფიგურის ან მისი ელემენტის უცნობი ზომის მოსაძებნად;
·         პოულობს ფიგურის ფართობს მარტივ ფიგურებად დაყოფის ან მარტივ ფიგურამდე შევსების ხერხით;
·         იყენებს მოცულობის ადიციურობას არაგადამფარავი ფიგურების კომბინაციით მიღებული ფიგურების მოცულობების შესადარებლად/მოსაძებნად.
9.          პროექტის   ხელმძღვანელი(მასწავლებელი): თინათინი  გაბარაევა,  ახალი     სამგორის საჯარო   სკოლა.
10.      ხელმძღვანელის  ელ.  ფოსტა:tinatinigabaraeva1955@gmail.com
11.      პროექტის   ვებ-გვერდი/ ბლოგი: http://tinatinigabaraeva1955.blogspot.com/

Комментариев нет:

Отправить комментарий